Transpordi tingimused
Teil on Mets24.ее ostukeskkonnast ostes
võimalik valida erinevate transpordiviiside vahel, mida Kaupmees pakub.
Juhul, kui olete tellimusse lisanud
erineva tarneajaga tooteid, siis arvestatakse tarneaeg kõige pikema järgi.
Kauba tarneaeg on märgitud Müügilepingu kinnitusel.
Erinevatel Kaupmeestel võib sama
transpordiviisi maksumus olla erinev. Kaupmehe transpordiviisi maksumust näete
ostukorvis enne Müügilepingu sõlmimist. Transpordiviisi maksumuse arvestamisel
võetakse arvesse ka ostukorvis olevate kaupade kaalu ja mahtu. Suuremad
saadetised toimetatakse mahalaadimiskohta, kus peate tagama mahalaadimise
võimaluse või tellima Kaupmehelt lisatransporditeenuse (sellisel juhul lisandub
mahalaadimistasu ja/või kohale toomise tasu).
Transporditasu arvutatakse
ostukorvipõhiselt (s.t ühekordne tasu ühelt Kaupmehelt ostetud ühele aadressile
toimetatava Kauba suhtes).
Kaupade transpordi eest vastutab
Kaupmees või transporditeenuse osutaja.
Kaupade transport on võimalik kõikjal
Eesti piires. Kaupade transpordis väljapoole Eestit tuleb Kaupmehega eraldi
kokku leppida.
Milliseid transpordiviise Mets24.ee kaupmehed pakuvad?
1.
Itella SmartPosti pakiautomaat
- Post24 pakiautomaat
- Eesti Post
- Kuller
- Tulen ise järele
- Kaupmehe transport
NB! Kõik kaupmehed ei pruugi pakkuda
kõiki transpordiviise!
Pakiautomaat – Pakiautomaadid on iseteeninduslikud pakkide
kättesaamise kohad, mis asuvad peamiselt suuremates kaubanduskeskustes või
nende lähedal. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga
on maksimaalselt 60×60×60cm. Paki saabumise kohta saadetakse kliendile SMS-i
teel teavituse ning uksekoodi. Uksekood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanilt
ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.
Tulen ise järele – Juhul, kui olete ostuhinna täielikult tasunud
(v.a järelmaksu korral) ja valinud “Tulen ise järele” transpordi viisi,
Kaupmees teavitab Teid oma lao või kaupluse aadressid kuhu kaubale järele
tulla. Juhul,kui Kasutajal ei ole võimalik kokkulepitud ajal kaubale järele
minna, tuleb Kaupmeest teavitada muust sobivast ajast Müügilepingus märgitud
Kaupmehe kontakttelefonil.
Eesti Post – Tellitud tooted toimetatakse Teie lähimasse
postiasutusse. Kui pakk jõuab postiasutusse, saadab Eesti Posti Teile saadetise
saabumise teade, mille alusel saate paki teatel olevast postiasutusest kätte
(koos isikuttõendava dokumendiga).
Kuller –
Valides kohaletoimetamisviisiks "Kuller", tuuakse tellitud kaup Teile
kohale märgitud aadressi välisukseni. Kui tellimusega seotud kaup Kaupmehe
lattu jõuab, võtab kuller Teiega ühendust ning lepib kokku täpse kohaletoimetamise
aja. Lisateenusena on võimalik juurde tellida kauba tuppa toomine. Kauba
tasumisel mitmetes osades tasutakse viimane osamakse kullerile kätte.
Kaardimakse võimalusest teavitab Teid kuller, kuid arvestada tuleb, et osad
kullerid aktsepteerivad ainult sularahamakset.
Kaupmehe transport – Kaupmees võtab Teiega ühendust, lepib kokku
aja ning toob Teile Kauba Müügilepingus kokkulepitud sihtkohta.
NB! Paki
kättesaamisel veenduge koheselt, et kaup ei oleks rikutud. Vigastuste
ilmnemisel tuleks need koheselt fikseerida (foto). Soovi korral kaupa
tagastada, palun tutvuge tagamistamise tingimustega.