Transpordi tingimused

Teil on Mets24.ее ostukeskkonnast ostes võimalik valida erinevate transpordiviiside vahel, mida Kaupmees pakub.

Juhul, kui olete tellimusse lisanud erineva tarneajaga tooteid, siis arvestatakse tarneaeg kõige pikema järgi. Kauba tarneaeg on märgitud Müügilepingu kinnitusel.

Erinevatel Kaupmeestel võib sama transpordiviisi maksumus olla erinev. Kaupmehe transpordiviisi maksumust näete ostukorvis enne Müügilepingu sõlmimist. Transpordiviisi maksumuse arvestamisel võetakse arvesse ka ostukorvis olevate kaupade kaalu ja mahtu. Suuremad saadetised toimetatakse mahalaadimiskohta, kus peate tagama mahalaadimise võimaluse või tellima Kaupmehelt lisatransporditeenuse (sellisel juhul lisandub mahalaadimistasu ja/või kohale toomise tasu).

Transporditasu arvutatakse ostukorvipõhiselt (s.t ühekordne tasu ühelt Kaupmehelt ostetud ühele aadressile toimetatava Kauba suhtes).

Kaupade transpordi eest vastutab Kaupmees või transporditeenuse osutaja.

Kaupade transport on võimalik kõikjal Eesti piires. Kaupade transpordis väljapoole Eestit tuleb Kaupmehega eraldi kokku leppida.

Milliseid transpordiviise Mets24.ee kaupmehed pakuvad?

1.    Itella SmartPosti pakiautomaat

  1. Post24 pakiautomaat
  2. Eesti Post
  3. Kuller
  4. Tulen ise järele
  5. Kaupmehe transport

 

NB! Kõik kaupmehed ei pruugi pakkuda kõiki transpordiviise!

 

Pakiautomaat – Pakiautomaadid on iseteeninduslikud pakkide kättesaamise kohad, mis asuvad peamiselt suuremates kaubanduskeskustes või nende lähedal. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on maksimaalselt 60×60×60cm. Paki saabumise kohta saadetakse kliendile SMS-i teel teavituse ning uksekoodi. Uksekood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanilt ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.

Tulen ise järele – Juhul, kui olete ostuhinna täielikult tasunud (v.a järelmaksu korral) ja valinud “Tulen ise järele” transpordi viisi, Kaupmees teavitab Teid oma lao või kaupluse aadressid kuhu kaubale järele tulla. Juhul,kui Kasutajal ei ole võimalik kokkulepitud ajal kaubale järele minna, tuleb Kaupmeest teavitada muust sobivast ajast Müügilepingus märgitud Kaupmehe kontakttelefonil.

Eesti Post – Tellitud tooted toimetatakse Teie lähimasse postiasutusse. Kui pakk jõuab postiasutusse, saadab Eesti Posti Teile saadetise saabumise teade, mille alusel saate paki teatel olevast postiasutusest kätte (koos isikuttõendava dokumendiga).

Kuller – Valides kohaletoimetamisviisiks "Kuller", tuuakse tellitud kaup Teile kohale märgitud aadressi välisukseni. Kui tellimusega seotud kaup Kaupmehe lattu jõuab, võtab kuller Teiega ühendust ning lepib kokku täpse kohaletoimetamise aja. Lisateenusena on võimalik juurde tellida kauba tuppa toomine. Kauba tasumisel mitmetes osades tasutakse viimane osamakse kullerile kätte. Kaardimakse võimalusest teavitab Teid kuller, kuid arvestada tuleb, et osad kullerid aktsepteerivad ainult sularahamakset.

Kaupmehe transport – Kaupmees võtab Teiega ühendust, lepib kokku aja ning toob Teile Kauba Müügilepingus kokkulepitud sihtkohta.

 

NB! Paki kättesaamisel veenduge koheselt, et kaup ei oleks rikutud. Vigastuste ilmnemisel tuleks need koheselt fikseerida (foto). Soovi korral kaupa tagastada, palun tutvuge tagamistamise tingimustega.